vim - jak zkrotit obarvovani syntaxe

Ing. Miloslav Ponkrác postovni.holub na atlas.cz
Pátek Květen 18 12:08:58 CEST 2001

Dobrý den,

oblíbil jsem si vim, ale ani po mnoha pokusech se mi nedaří ukrotit jeho
obarvování syntaxe. Jde o to, že pokud soubor překročí určitou délku,
odhadem tak kolem 100-200 řádek, tak obarvování syntaxe "zpanikaří" a
prakticky dost špatně pracuje. Potom obarvuje náhodně a je to horší, než
kdyby neobarvoval vůbec. Pro nápravu stačí zajet na začátek souboru, a
postupně dojet znovu na místo. Jenomže to není ono.

Už leckdy dělám to, že obarvování syntaxe úplně vypínám. Ale třeba existuje
nějaký fígl, o kterém nevím.

S pozdravem

Miloslav Ponkrác