vim - jak zkrotit obarvovani syntaxe

Michal Krause michal na krause.cz
Pátek Květen 18 13:52:04 CEST 2001

On 18/05/2001, Ing. Miloslav Ponkrác wrote:

> oblíbil jsem si vim, ale ani po mnoha pokusech se mi nedaří ukrotit
> jeho obarvování syntaxe. Jde o to, že pokud soubor překročí určitou
> délku, odhadem tak kolem 100-200 řádek, tak obarvování syntaxe
> "zpanikaří" a prakticky dost špatně pracuje. Potom obarvuje náhodně a
> je to horší, než kdyby neobarvoval vůbec. Pro nápravu stačí zajet na
> začátek souboru, a postupně dojet znovu na místo. Jenomže to není ono.
>
> Už leckdy dělám to, že obarvování syntaxe úplně vypínám. Ale třeba
> existuje nějaký fígl, o kterém nevím.

Pisete v PHP? Tam se mi to deje take, ale jine syntaxe to nedelaji.
Resenim by mohlo byt tohle:

:syn sync minlines=10000

Ovsem cim vyssi hodnota, tim je to pomalejsi.
Mozna lze pouzit i

:syn sync fromstart

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka