Problem se systemovym casem.

Michl Ladislav xmichl03 na stud.fee.vutbr.cz
Pátek Květen 18 16:51:38 CEST 2001

On Fri, 18 May 2001, Rene Seifert wrote:

> Dobry den,
>
> mam SuSE Linux 7.1 CZ a hodiny v KDE mi ukazuji o dve hodiny vice nez je v
> BIOSu. Casovou zonu mam nastavenou na Europe/Prague. Prosim, prosim kde je
> chyba ?

nikde, to je v poradku :) proc vam to vadi? to tam mate jeste nejaky
"broken system", kteremu to dela problem? dulezity je systemovy cas, z
biosu se cas cte jen pri bootu a pak se posunuje podle casoveho pasma.
pokud opravdu nechcete pouzivat GMT (jedinny duvod proc tak ucinit je
pritomnost woken nebo neceho podobneho na tom stroji), prelozte jadro bez
CONFIG_APM_RTC_IS_GMT

--ladis