Problem se systemovym casem.

Veros Kaplan xkaplan na informatics.muni.cz
Úterý Květen 22 10:07:21 CEST 2001

 Rene Seifert wrote/napsal:

: mam SuSE Linux 7.1 CZ a hodiny v KDE mi ukazuji o dve hodiny vice nez je v
: BIOSu. Casovou zonu mam nastavenou na Europe/Prague. Prosim, prosim kde je
: chyba ?

   Hmm. Tak Suse jsem v ruce jeste nemel, ale pokud budu predpokladat,
ze pouzivaji stejne nastroje nizsi urovne jako RH, tak hledejte ve
startovacich skriptech radek obsahujici hwclock

   Potom se podivejte do manualove stranky hwclock, zjistete, jake to ma
mit  parametry pro prebirani casu z HW do kernelu a zpusobte (editaci
konfiguracnich souboru, kterezto vystopujete podle dotycneho
startovaciho skriptu), aby hwclock nepredpokladal, ze cas v HW je v UTC.

Vzdyt je to tak primitivni :-)

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <xkaplan na informatics.muni.cz>    http://www.fi.muni.cz/~xkaplan/
ISO-8859-2 compatible                           ministerstvo medvědích služeb