mozilla

Pavel XPJ Jisl xpj na nofuture.cz
Pátek Květen 18 22:13:21 CEST 2001

Zdravim,

> No, budte radi, ze mate v poradku pocitac. Ja mam komp s blbou pameti (2
> SIMMky kazda od jinyho vyrobce ;-o) a vetsinu jen trosicku vetsich veci

   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ mam stejny problem

> kompiluju s prstem na ScrollLocku (aby si to vzdycky na chvilku odpocalo).
>
> (... na tohle jsou nejhorsi RPMka, kde se neda pokracovat v rozdelane
> kompilaci ...  :(((

tak na tohle uz jsem si vypracoval Kompilacni Metodu(tm:)))  :
* vybagruju ze src.rpm zdrojaky
* vykompiluju zvlast
* cele zabalim, zkopiruju do /usr/src/redhat/SOURCES
* vezmu spec soubor a zkopiruju do /usr/src/redhat/SPEC
* rpm -ba neco.spec

mozna projde, mozna ne, pak je jeste dobre zkusit  parametr --short-circuit
(kdyz uz to je rozbalene)

Hodne uspechu preje Pavel

--

-[ xpj(at)no!future/cetoraz ]------------[ iso8859-2 ]-