mozilla

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Sobota Květen 19 15:21:38 CEST 2001

On Fri, May 18, 2001 at 10:13:21PM +0200, Pavel XPJ Jisl wrote:
> Zdravim,

>    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ mam stejny problem

> tak na tohle uz jsem si vypracoval Kompilacni Metodu(tm:)))  :
> * vybagruju ze src.rpm zdrojaky
> * vykompiluju zvlast
> * cele zabalim, zkopiruju do /usr/src/redhat/SOURCES
> * vezmu spec soubor a zkopiruju do /usr/src/redhat/SPEC
> * rpm -ba neco.spec

Ftipne :))) Tak  si rikam, proc jsem na to neprisel sam.... :-o

P.S. Zrovna ted  instaluju rh7.1cs... zatim to vypada pekne, jedine, co me stve
je, ze instalator ma jen jednu konzoli... jakmile je nainstalovany aspon telnet,
taxe da neco podnikat jineho, nez potupne cekat.... :-o

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/