VIAKT133A chipset (686B southbridge) a LINUX

Sobota Květen 19 16:03:58 CEST 2001

On Sat, 19 May 2001, Jakub Friedl wrote:

> Mate nekdo desku s vyse uvedenym chipsetem? Ve win jsou nejake podivne
> problemy ohledne IDE rozhrani... - ktere je nutno resit silenym
> handlovanim s drivery o kterych se mluvi vsude v diskusnich skupinach.
> Me by zajimalo, jestli pod linuxem je vsechno v poradku. Ma nekdo
> takovou desku a na ni linux? diky za odopoved

V poslednich jadrech 2.4 jsou na to workaroundy. Nejake jsou uz i v jadru,
ktere je v RH 7.1 (kernel-2.4.2-2). Da se take falashnout novy BIOS, ktery
kriticka rozsireni zpusobujici chyby vypne.

Pres to jsou na nekterych deskach hlaseny pretrvavajici problemy. Jednu
takovou mam (je to 686A), pomohlo (krome noveho BIOSu) pouzit jadro bez
podpory VIA chipsetu (2.2.19).

--
                        Milan Kerslager