VIAKT133A chipset (686B southbridge) a LINUX

Jakub Friedl jafr na natur.cuni.cz
Sobota Květen 19 16:22:59 CEST 2001

diky... jsem zvedav
ta moje mrcha (soltek75kav) se kupodivu pod windows98 tvari celkem privetive -
na rozdil od abitu, asusu, a microstaru, ktere jsou na tom, soude podle diskusi

na netu nejhur, mel jsem jen nejake problemy se zipkou /int., ale vyresil je
novy driver

jen jsem mel hruzu abych u tech windows nemusel zustat :-} tak doufam ze to
bude ok - kdyby mel jeste nekdo nejake konkretni zkusenosti zejmena ohledne
desky
----SOLTEK SL-75KAV----, treba i s atapi --zipkou-- na tomhle chipsetu, tak je
samozrejme velmi uvitam!!!