VIAKT133A chipset (686B southbridge) a LINUX

M. Foltyn mario na itnet.cz
Sobota Květen 19 17:02:52 CEST 2001

> diky... jsem zvedav
> ta moje mrcha (soltek75kav) se kupodivu pod windows98 tvari celkem privetive -
> na rozdil od abitu, asusu, a microstaru, ktere jsou na tom, soude podle diskusi

ja mam msi k7t pro-2a a nemam s ni zadny problemy. problem totiz neni v deskach,
ale v chybne implementaci atapi rozhrani chipsetu 686B. pokud nejake zarizeni
na starsim atapi, ktere nefunguje mate (napr. interni zip), staci zasah do nastaveni biosu,
pripadne ovladac, ktery chybnou implementaci kompenzuje.

--
mf