Jdk 1.3 od Sunu a RedHat 7.1

Sobota Květen 19 23:51:04 CEST 2001

On Wed, 16 May 2001, Zdenek Mazanec wrote:

> Laborovat a hledat, v cem presne je chyba si muzu dovolit pouze ve svem
> volnem case, takze pokud se mi podari problem identifikovat, dam vedet.

Neni to uzasne, jak by vsichni (rozumej v tomto kontextu predevsim firmy)
chteli pouzivat software, co lze ziskat zadarmo, ale kdyz jde o to, ze by
se neco z usetrenych penez melo do toho sw zpatky investovat (napr. ve
forme toho, ze ti, co maji s timto sw nejake potize, tak ty potize
opravdu vyresi), tak je to najednou strasny problem. ;)