pokracovani RPM buildu (Re: mozilla)

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Neděle Květen 20 12:36:42 CEST 2001

On Sun, May 20, 2001 at 10:31:02AM +0200, Stanislav Meduna wrote:
> On Sat, 19 May 2001 14:26:36 +0000 (UTC), Petr Tomasek wrote:
>
> : Jenze vedlejsim produktem  je, ze kdyz  ma clovek kapanek nestabilni  pocitac,
> : tak si nezkompiluje....
>
> No to by som ako argument nebral - ak mate nestabilny pocitac, tak si
> ho opravte. Po nicom inom viac netuzim, nez aby ste tu kompilaciu
> na pat pokusov dokopali a vysledok uploadli pre verejne pouzitie :-)))
>
> Zdravi
> --
>                                       Stano

Hehe, nechcete me zaplatit novou RAMku? :-)

BTW, nekdy clovek holt kompilovat balicky musi, protoze a) nejsou binarky vubec
nebo  b) jsou binarky (nebo balicky) nekompaktbilni s Vasi  distribuci...

P.P.S Podarilo se nekomu zkompilovat a zabalit betu ALSy pod RH7.1?
(0.9.0beta4)

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/