pokracovani RPM buildu (Re: mozilla)

Neděle Květen 20 11:50:48 CEST 2001

On Sat, 19 May 2001, Milan Kerslager wrote:

> Duvodem odmitnuti je snaha, aby se vyskytovalo co nejmene balicku, ktere
> se vyrabeji podivnym zpusobem (tj. aby SRC balicky byly opravdu
> rebuildnutelne bez externich zasahu do prubehu kompilace). Taky jsem se s
> tim setkal a opravdu je lepsi opravit originalni tarball, nez to hackovat
> kolem dokola (jako cune).

Naprosto souhlasim: je-li vynucena takovato stabni kultura, pak to totiz
znamena, ze binarky lze z RPM vytvaret do znacne miry 1. automatizovane
(coz oceni hlavne tvurci distribuci), 2. opakovatelne (coz by mel ocenit
kazdy).

Ad 2. kdyz totiz clovek muze do procesu vytvareni binarniho baliku rucne
zasahovat, je v znacnem pokuseni veci "vyladit" za chodu a vytvorit
binarni balik, ke kteremu de facto neexistuje odpovidajici zdrojovy
balik. To znamena, ze az bude priste chtit ten balik zkompilovat znovu,
tak bude muset ty same rucni zasahy provadet po pameti, v lepsim pripade
podle nejakeho papiru/souboru, do ktereho si to zapsal a ktery jeste
nestacil ztratit.

On Sat, 19 May 2001, Petr Tomasek wrote:

> Jenze vedlejsim produktem je, ze kdyz ma clovek kapanek nestabilni
> pocitac, tak si nezkompiluje....

Kdyz ma clovek "kapanek nestabilni pocitac", tak by mel v prvni
rade zaridit, aby se stal stabilnim. Nebo -- jestlize chce to padani
povazovat za normalni vec -- pak si tam mel nainstalovat taky odpovidajici
uzivatelsky privetivy OS. ;)

(Zajimalo by mne, kolik lidi by jezdilo autem, kteremu obcas za jizdy
chcipne motor. A pak bych to chtel porovnat s poctem lidi, kteri podobne
poruchy u pocitace povazuji za normalni.)