pokracovani RPM buildu (Re: mozilla)

Lubos Lunak l.lunak na sh.cvut.cz
Neděle Květen 20 17:27:00 CEST 2001

Pavel Kankovsky wrote:

> Naprosto souhlasim: je-li vynucena takovato stabni kultura, pak to totiz
> znamena, ze binarky lze z RPM vytvaret do znacne miry 1. automatizovane
> (coz oceni hlavne tvurci distribuci), 2. opakovatelne (coz by mel ocenit
> kazdy).
>
> Ad 2. kdyz totiz clovek muze do procesu vytvareni binarniho baliku rucne
> zasahovat, je v znacnem pokuseni veci "vyladit" za chodu a vytvorit
> binarni balik, ke kteremu de facto neexistuje odpovidajici zdrojovy
> balik. To znamena, ze az bude priste chtit ten balik zkompilovat znovu,
> [...]

 To je sice hezke, ale jestli se v .spec file seknu, ono se mi to prerusi
az po kompletnim prekladu a installu do buildrootu a uz v tom nejde
pokracovat, tak to pak ma clovek chut strilet ( taky ze me to dostkrat driv
potkalo, tohle uz neni masina na delani deseti kompletnich buildu, dokud se
to netrefi dobre ). Nehlede na to, pokud to rpm nedelam pro verejnost, je
uplne jedno, jestli si musim pamatovat nejake extra prikazy. Nez jsem
konecne vymyslel jednu fintu do .spec , delal jsem rucne upravy docela
casto a nemyslim, ze by mi to vadilo, spis naopak.
 Ale tak nebo onak, ja si rpm z mdk8.0 neupravoval a jde mi to, coz problem
resi. Tecka.

 Lubos Lunak
--
 l.lunak na email.cz ; l.lunak na kde.org
 http://dforce.sh.cvut.cz/~seli