m$ IE pro Linux?

radek.karaffa na ct.cz radek.karaffa na ct.cz
Pondělí Květen 21 12:32:53 CEST 2001

> ale je, ale ne pro Linux.

Nechci rypat, ale otazka znela "Existuje IE pro Linux?". Ma odpoved byla
"Ne, neexistuje" a Vy na to odpovite: "Ale existuje, jenze ne pro
Linux". Nepripada Vam to ponekud divne?

S pozdravem

Nepripada, nevytrhavejte z kontextu a ctete svoji i moji zpravu celou.
Nechci rypat, ale neodpovedel jste zcela jasne, ze to neexistuje pro
linux.
Vase odpoved mi (vzhledem k nasledujici vete) pripadala, ze MSIE pro
unix neexistuje,
tak jsem to chtel trosku uvest na pravou miru.
Trvam tedy na tom, ze existuje MSIE pro unix Solaris,
cimz tedy existuje MSIE pro unix a portace pro linux by nemela byt
problem,
jen to dostat do opensource ;-)

navic, nemyslete si prosimvas, ze Unix je jenom Linux ...
ja vim, jsem v Linuxove konferenci, ale trochu nadhledu neskodi ....
ja napriklad pouzivam Linux jen na 1 PC, ostatni (cca 30PC & 30Sparc)
jsou Solaris...

radek.karaffa na ct.cz