m$ IE pro Linux?

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Květen 21 12:42:13 CEST 2001

On 21/05/2001, radek.karaffa na ct.cz wrote:

> Nepripada, nevytrhavejte z kontextu a ctete svoji i moji zpravu celou.
> Nechci rypat, ale neodpovedel jste zcela jasne, ze to neexistuje pro
> linux.

Nu dobra, mozna, ze jsem se nevyjadril uplne presne. Hlavne jsem mel asi
zminit, ze ta verze pro Solaris (a HP-UX tusim) se IMHO vyvijela
nezavisle na zminovane portaci API a existovala uz nekdy v dobe verze
3.0. Konec koncu i v te to konferenci o tom sel tak pred ctyrmi roky
thread, takze se to da dohledat :)

A uz radeji k tomuto tematu mlcim :)

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka