Tuhy PC s K6-2 po instalaci Mandrake 8.0

Libor Kuffa kuffa na sousos-zatec.cz
Pondělí Květen 21 15:35:11 CEST 2001

Mel jsem problem se stejnymi priznaky a tady mi poradili nasledujici:
jestlize se objevi hlaska INIT ..., jadro skoncilo svou praci a predalo
"stafetu" nekomu jinemu, v tomto pripade procesu init.
U mne to zacalo po vymene procesoru Cyrix za K6-2/350 a na vine byla spatna
knihovna glibc - pri instalaci RH nainstaloval verzi glibc pro i586 a
najednou tam byl procesor, ktery si s timto prekladem nerozumel.

Treba Mandrake dela podobnou chybu uz pri detekci, zkuste tedy dat
linux init=/bin/bash
a reinstalovat glibc ve verzi pro i386, treba to pomuze.

Libor Kuffa