Tuhy PC s K6-2 po instalaci Mandrake 8.0

Pondělí Květen 21 17:31:59 CEST 2001

On Mon, 21 May 2001, Libor Kuffa wrote:

> Mel jsem problem se stejnymi priznaky a tady mi poradili nasledujici:
> jestlize se objevi hlaska INIT ..., jadro skoncilo svou praci a
> predalo "stafetu" nekomu jinemu, v tomto pripade procesu init. U mne
> to zacalo po vymene procesoru Cyrix za K6-2/350 a na vine byla spatna
> knihovna glibc - pri instalaci RH nainstaloval verzi glibc pro i586 a
> najednou tam byl procesor, ktery si s timto prekladem nerozumel.
>
> Treba Mandrake dela podobnou chybu uz pri detekci, zkuste tedy dat
> linux init=/bin/bash
> a reinstalovat glibc ve verzi pro i386, treba to pomuze.

linux init=/bin/ash.static

Bude lepsi (pokud tedy na disku neco takoveho nebo podobne je), protoze
nepouzijete glibc. Bohuzel myslim, ze staticky slinkovane RPM v distribuci
neni, takze leda tak pouzit nejaky rescue disk, kde uz knihovny budou.

--
                        Milan Kerslager