Instalace 7.1CZ + problem s formatovani oddilu disku

Zdenek Kaminski xkaminsk na fi.muni.cz
Pondělí Květen 21 19:36:17 CEST 2001

Dobry den,

 RedHat instaluji prumerne 5x za mesic a to pokazde na jiny
hardware, ktery neni nijak exoticky, dokonce tam nebyvaji ani
problematicke casti.

 Pri vytvoreni partions v fdisku se to zepta jeste na par veci a pak to
zacne formatovat... (nezaskrkavam kontrolu vadnych bloku...)

 Nedeterminicky to vychipe na libovolne partition, zejmena vsak nejvice,
kdyz se ma formatovat swap!

 A to je druhy problem: musim pouzit u 7.1Cz swap. Installoval jsem 7.1en,
7.0cz i 7.0en a mam silny pocit, ze u vsech (uz v tom stracim
prehled) jsem swap pouzivat nemusel. Zmenil se nejak instalcni program?

 NO a jak to resim? Swapuji na druhy disk, coz projde bez problemu a
hlavne: nejdrive nabootuji z me zachranne diskety, kde si disk rozdelim,
naformatuji a pri instalaci nedavam formatovat oddily disku.
Jo a jeste se modlim, aby to nevychcipalo pri tom swapu, pokud nemam druhy
disk :-(

--zk

Citat tydne: "Guten Tag, bitte eine Ferrari."

					Tomas Rosicky, Dortmund