Instalace 7.1CZ + problem s formatovani oddilu disku

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pondělí Květen 21 21:48:59 CEST 2001

On Mon, 21 May 2001, Zdenek Kaminski wrote:

>  Nedeterminicky to vychipe na libovolne partition, zejmena vsak nejvice,
> kdyz se ma formatovat swap!

Swap se vytvari, ale neformatuje. Ve swapu neexistuje zadny souborovy
system, ktery by se musel pouzivat pred jeho pouzitim, jen se na zacatek
zapise signatura, ktera brani meni sikovnym uzivatelum v provedeni swapon
na rootovsky disk.

>  A to je druhy problem: musim pouzit u 7.1Cz swap. Installoval jsem 7.1en,
> 7.0cz i 7.0en a mam silny pocit, ze u vsech (uz v tom stracim
> prehled) jsem swap pouzivat nemusel. Zmenil se nejak instalcni program?

Podle me to swap chtelo odjakziva. Stejne se starofficem nebezi temer
zadny pocitac bez swapu.

>  NO a jak to resim? Swapuji na druhy disk, coz projde bez problemu a
> hlavne: nejdrive nabootuji z me zachranne diskety, kde si disk rozdelim,
> naformatuji a pri instalaci nedavam formatovat oddily disku.
> Jo a jeste se modlim, aby to nevychcipalo pri tom swapu, pokud nemam druhy
> disk :-(

Me se dneska stalo, ze kdyz jsem instaloval se zakazanym lilem, tak
instalaor na konci instalace vypsal, ze mam kliknout na next pro
pokracovani, ale next bylo sedive takze smula. Jinak problemy nebyvaji.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nekdy je rozumne o krok ustoupit, aby se prodlouzil rozbeh.