Problem s PPP pod RH 7.0

Petr Jodas petr.jodas na volny.cz
Pondělí Květen 21 19:34:15 CEST 2001

Dobry den,
pouzivam RH 7.0 a KDE 2.1 a nedari se mi pripojit pres kppp k Internetu.
Hlasi mi to problemy s pppd demonem. Mam verzi jadra 2.4.4 a vim, ze jiz v
ranejsich jadrech 2.4 doslo k nejake zmene v ppp. Prohledaval jsem i archiv
teto konference a zjistil jsem, ze zde toto tema jiz bylo probirano ale
popisovany postup jak rozchodit tohoto demona mi nepomohl. Mam v jadre
zakompilovane vsechny volby, ktere se PPP tykaji, protoze presne nevim co
ktera volba znamena. V dokumentaci k jadru jsem zadne postupy, jak rozchodit
PPP nenasel. Zkusenejsi uzivatele - poradte prosim.

Dekuji, s pozdravem
    Petr Jodas