RADKOVY icq klient

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Úterý Květen 22 07:51:56 CEST 2001

:> chtel jsem se zeptat, jestli by mi nekdo z vas neporadil, kde
:> mam hledat jednoducheho radkoveho icq klienta, ktery by umel pouze zasilat
:> zpravy z prikazoveho radku (nejruznejsi GUI jsou v tomhle pripade vysoce
:> na obtiz).  Cim mensi program s mensimi naroky, tim lip. Nejlepe bez
:> nejakych zavislosti ne exoticke knihovny. Potrebuji jej zprovoznit
:> (zkompilovat) na FreeBSD.

z vlastnej skusenosti mozem odporucit CenterICQ ..

je tam sice GUI, ale text-based a nepotrebuje ziadne exoticke kniznice na
kompilaciu

naozaj dobre sa s tym pracuje ..

ale pokial len command line, tak mozno zicq ..

ja som pre seba hladal nieco na normalnu pracu a centericq je presne to, co
potrebujem ...

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying