cestina v KDE - reseni

Michal dama na centrum.cz
Pondělí Květen 21 20:56:46 CEST 2001

Problemy jsem uspesne vyresil.

Chyba byla (jak uz nekdo psal) v chybejicim baliku glibc-common na
CD RH 7.0 CZ od Linux CD.
Po nainstalovani baliku a zprovozeni pomoci Czech Howto vse bezi korektne.

Mozna by stalo za to dopsat do Howto ktere baliky jsou pro spravnou funkci
potreba. Problem vidim v tom, ze v kazde distribuci a v kazde verzi jsou
ruzne casti cestiny umisteny v ruznych balicich.
Nebyt www.rpmfind.net byl bych zcela bezradny.

Mam jeste malou prosbu. Mohl by mi nekdo vypalit novy RH 7.1 CZ.
V Praze si pro to dojedu a zaplatim.

Dekuji Michal Sviga