Instalace 7.1CZ + problem s formatovani oddilu disku

Zdenek Kaminski xkaminsk na fi.muni.cz
Úterý Květen 22 15:52:16 CEST 2001

On Mon, 21 May 2001, Milan Kerslager wrote:

> Hm, to vypada na problemy s ovladanim disku. V 7.1 je jadro 2.4 (v 7.0
> bylo jeste 2.2).

No, to by mozna mohlo byt ono. Ale zcela jiste se nic nevypisuje na
zbyvajicich konzolich, co by bylo jine nez obvykle.

> V napovede vlevo je to popsane (v GUI instalaci). Jadro 2.4 je
> agresivnejsi co se tyka vyuzivani swapu, takze se doporucuje jeho velikost
> 2x RAM a instalacni program se to snazi uzivateli vnutit. Pokud jste si
> jisty, ze tolik nepotrebujete, tak ho pouzivat nemusite.

Ja swap potrebuji urcite pri praci, ale myslim, ze 156MB pameti
instalatoru staci, ne? Ja nechtel swapovat prave pri te instalci, pac mi
to vcelku spolehlive tuhne prave pri "formatovani" (diky, uz vim jak to je
presne...) swapu. Hlavne to vsak VUBEC neumoznuje pokracovat v instalaci,
pokud nemam swap!!!

> To by potvrzovalo domenku, ze se jedna o HW/SW problem s ovladanim disku.
> Objevuje se neco na dalsich konzolich?

jak jsem psal, tak ne.

Preji hezky den.