rh7.1cz a staroffice

David Trcka trcka na poda.cz
Pondělí Květen 21 21:10:46 CEST 2001

Zdravim,

okolnosti me donutily pouzit staroffice. Protoze pouzity OS byl cerstve
nainstalovany RH7.1cz, nabidlo se nejjednodussi reseni - pouzit RPM dodane
na 2. CD. Narazil jsem vsak na problem (jak jinak? ;) s fonty.
Prvni pokus (naivni) byl proste nainstalovat vsechny rpmka a zkusit,
jestli to nejede. Nejelo (StarWriter neznal Arial).

[david na armada david]$ rpm -qa|grep font
XFree86-ISO8859-2-75dpi-fonts-4.0.3-5
XFree86-ISO8859-2-100dpi-fonts-4.0.3-5
ghostscript-fonts-5.50-3
chkfontpath-1.9.5-1
urw-fonts-2.0-12
XFree86-75dpi-fonts-4.0.3-5
xtt-fonts-0.19990222-9
urw-fonts-ISO8859-2-1.0-1
XFree86-ISO8859-2-Type1-fonts-4.0.3-5
XFree86-100dpi-fonts-4.0.3-5
ttfonts-1.0-3
tetex-fonts-20001218-1cz1

(mimochodem, fontmanager v Gnome ukazuje fonty jako Arial apod, ale pouze
v kodovani ISO8859-2, je to spravne?)

Zacal jsem postupovat podle navodu na root.cz (presne URL neznam, nasel
jsem to v archivu), kde jsem ale skoncil na Import fonts ->
/usr/X11R6/lib/X11/fonts/latin2/Type1 -> OK a nic, zadne fonty. Tak jsem
zkusil (podle rady na root.cz) rozzipovat ty fonty, takze vsechno ve
zminenem adresari jsem gunzipnul, opakoval postup, dostal jsem se az na
Convert Metric File -> All fonts -> OK -> straaasne dlouho cosi chroupal a
nakonec zustal viset (proces spadmin.bin temer 100% CPU a zadna akce)
nekde vprostred progressbaru.

Naposledy jsem se s tim bavil na rh6.2 a tam mi to vicemene slo samo, co
se od te doby zmenilo?

P.S. ja osobne ten SO ani tak nepotrebuju, ale kdyz jsem se zminil osobe,
ktera mi poslala jeden zmateny DOC, at mi to posle v nejakem normalnim
formatu, divala se na me, jak kdybych spadnul z visne. No a hadejte se se
zakaznikem... :|

P.P.S. existuje nekde aktualizovany postup pro RH7.1cz?

- --
    David Trcka, network administrator
  PODA s.r.o., Internet Service Provider
Ostrava, 28. rijna 150, The Czech Republic
        Voice/Fax: +420 69 6612600
        PGP KeyID: A80B0051