rh7.1cz a staroffice

Pavel Arnost arnost na pueblo.cz
Pondělí Květen 21 22:43:10 CEST 2001

David Trcka wrote:
> okolnosti me donutily pouzit staroffice. Protoze pouzity OS byl cerstve
> nainstalovany RH7.1cz, nabidlo se nejjednodussi reseni - pouzit RPM dodane
> na 2. CD. Narazil jsem vsak na problem (jak jinak? ;) s fonty.
> Prvni pokus (naivni) byl proste nainstalovat vsechny rpmka a zkusit,
> jestli to nejede. Nejelo (StarWriter neznal Arial).

mel jsem presne ten samy problem...vyresilo se to tak, ze se to vyresilo
samo, nevim proc, jestli to bylo tlakem vzduchu, ale najednou to slo...take
by me zajimalo cim to bylo

schvalne, zkuste pismo urcit rucne, napsat ho do vyberu pisem..

Pavel Arnost - arnost na pueblo.cz
http://arnost.n.cz ICQ 30982141