zvlastni chovani nmapu...

Pondělí Květen 21 21:16:20 CEST 2001

On 21 May 2001, Ondřej Surý wrote:

> ...to si takhle sedim u pocitace a najednou mi po obrazovce prepluje
> ryba...  ...takova ta ryba Wanda z gnome appletu...  podotykam, ze jsem byl
> zcela pri smyslech a videl ji i muj kolega...

A nedivali jste se misto na obrazovku do akvaria, ze ne? :)

> tak jsem pustil nmap a ten se chova dost divne:
> Starting nmap V. 2.54BETA22 ( www.insecure.org/nmap/ )
> Strange read error from 127.0.0.1 (104): Operation now in progress
> Strange read error from 127.0.0.1 (104): Operation now in progress

On nejak spatne snasi, kdyz pri skenovani zakopne o svuj vlastni socket
-- cili udela connect() na port, ze ktereho se sam snazi to spojeni
otevrit, jadro ho za to klepne pres prsty a nmap je zmateny. To by asi
vysvetlovalo i tyto podivne porty:

> 53177/tcp  open        unknown
> 56542/tcp  open        unknown

Je to zvlastni, ale i kdyz jsem nekde videl, ze -sS na localhost neni
zrovna doporucenihodna vec, tak -sS funguje bez potizi.