zvlastni chovani nmapu...

Ondøej Surý sury.ondrej na globe.cz
Pondělí Květen 21 21:34:43 CEST 2001

> A nedivali jste se misto na obrazovku do akvaria, ze ne? :)

> On nejak spatne snasi, kdyz pri skenovani zakopne o svuj vlastni socket
> -- cili udela connect() na port, ze ktereho se sam snazi to spojeni
> otevrit, jadro ho za to klepne pres prsty a nmap je zmateny. To by asi
> vysvetlovalo i tyto podivne porty:

> Je to zvlastni, ale i kdyz jsem nekde videl, ze -sS na localhost neni
> zrovna doporucenihodna vec, tak -sS funguje bez potizi.

Aha...  to vysvetluje ty divne porty (pro p. Mazance: ono na tech portech
nic po skonceni nmapu nebylo)...  ale porad nevim, kde se mi v Xsech vzala
ta ryba :-(, jestli prijdu, ze je to nejake eegg v gnome nebo sawfishi,
tak budu dost zurivej...

--
Ondoej Surý <ondrej na globe.cz>         Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420235365000   Fax: +420235365009         Plániekova 1, 162 00 Praha 6