gdm zdochne po odhlaseni z X

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Úterý Květen 22 09:27:25 CEST 2001

Dobry den,

On Thu, May 17, 2001 at 02:36:05PM +0200, rad0 misovic wrote:

> Zdravim,
>
> stava sa mi taka vec, ked sa odhlasim z xsession, tak mi zdochne gdm, treba
> ho rucne restartnut (cez skript). Hlasky v logu tvrdia cosi o molule z PAM:
>
> May 16 23:47:24 2jane gdm[26364]: PAM unable to dlopen(/lib/security/pam_condev.
> so)
No, tady se proste tvrdi (a nemam duvod tomu neverit), ze nemuze
otevrit sdilenou knihovnu /lib/security/pam_condev.so

Mate tam neco takoveho? Mozna si zkuste projet grepem adresar
/etc/pam.d, ve kterem souboru se tato knihovna vola a pak ji
zkuste odremovat, pripadne si zjistit, co vlastne ma delat atp.
Fantazii se meze nekladou...

Zdravi
Honza Marek
--