VYRIESENE: gdm zdochne po odhlaseni z X

rad0 misovic rado na freejane.sk
Středa Květen 23 20:59:28 CEST 2001

Zasah! Bolo presne tak.
grep pam_condev.so /etc/pam.d/* ukazal "uplne prekvapivo", ze v adresari sa
nachadza subor gdm a v nom na poslednom riadku:

session  optional        pam_condev.so

Odkomentoval som to a voila, gdm nepada :-) Vdaka za nakopnutie, nabuduce to
snad najdem sam.

					rat

*snip*
--

raTboy  --> radovan misovic
email  : 0misovic na st.fmph.uniba.sk || ratboy na pantheon.sk