vypalovani - velka zatez systemu? (delsi)

Bukovansky na atcomp.cz Bukovansky na atcomp.cz
Úterý Květen 22 13:23:33 CEST 2001

> nic, ale v
> samozrejme, ze
> by nekdo mel
> 750, 196mb ram
>
> Nemate nahodou VIA chipset? Me to taky dela podobne
> "zatuhavani" (jak v
> Linuxu, tak ve Windows) pri premistovani velkeho mnozstvi dat. Mam ale
> pujcenou SCSI vypalovacku, takze u vypalovani to nemohu posoudit.

Klasicky problem se VIAckym southbridgem xxx686B (a vzhledem k tomu, ze mate
jeste SoundBlaster Live!,
tak tim tuplem - viz www.pctuning.cz)... Pro Windows to resi 4in1 drivers
verze 4.31 (www.viatech.com),
ale co pro Linux, to nevim, ale zajimalo by mne to, na my domaci
dvouprocesorovy desce
to dela taky... Ze by uprava jadra?

S pozdravem

Richard Bukovansky