vypalovani - velka zatez systemu? (delsi)

Úterý Květen 22 17:54:24 CEST 2001

On Tue, 22 May 2001 Bukovansky na atcomp.cz wrote:

> Klasicky problem se VIAckym southbridgem xxx686B (a vzhledem k tomu,
> ze mate jeste SoundBlaster Live!, tak tim tuplem - viz
> www.pctuning.cz)... Pro Windows to resi 4in1 drivers verze 4.31
> (www.viatech.com), ale co pro Linux, to nevim, ale zajimalo by mne to,
> na my domaci dvouprocesorovy desce to dela taky... Ze by uprava jadra?

Uz v jadru v RH 7.1 upravy jsou a v novejsich se jeste neco pridavalo. Ja
jsem flashnul novy BIOS, ktery zakaze problematicke (urychlujici) polozky
v BIOSu a ono to pak jakkztakz chodi.

Uz jsem to sem jednou poslal, musel jsem na jednom stroji pouzit jadro BEZ
podpory VIA chipsetu (s generickym ovladacem).

--
                        Milan Kerslager