Instalace 7.1CZ + problem s formatovani oddilu disku

Milos Prudek prudek na nembv.SPAM.cz
Úterý Květen 22 14:49:00 CEST 2001

> Swap se vytvari, ale neformatuje. Ve swapu neexistuje zadny souborovy

To je pravda. Ale instalacni program RedHatu pise na obrazovku "Formatting
swap".... Proto asi puvodni tazatel nazval ten proces formatovanim.

> Me se dneska stalo, ze kdyz jsem instaloval se zakazanym lilem, tak
> instalaor na konci instalace vypsal, ze mam kliknout na next pro
> pokracovani, ale next bylo sedive takze smula. Jinak problemy nebyvaji.

Me se to stalo taky, a ve stejne situaci.

Vzhledem k tomu ze jsem vedome instaloval RedHat 7.1 na poskozeny (sic!)
disk ktery me bylo lito vyhodit (:-) ), tak jsem to prisoudil tomu disku...

--
Milos Prudek