sos - jak mam vypalit iso

Vaclav Dvorak Vaclav.Dvorak na euromise.cz
Úterý Květen 22 16:40:39 CEST 2001

On 22 May 01, at 16:25, mac_girl na centrum.cz wrote:

> jsem zoufala, prave jsem se dostala na net, mam stazene obe iso noveho
> ceskeho redhatu, ale nevim, jak je spravne vypalit - muzu je samozejme
> vypalit jao soubor,  ale to asi nebude fungovat... Tohle jsou win2k a
> je tu Nero a Win On CD... oba programy odmitaji nacist soubor *.iso

Bohuzel, ani s jednim z tech programu nemam zkusenosti, ale
existuje port cdrecordu pro Windows, snad bude fungovat i pod
win2k. Zkus se mrknout do
http://openbsd.rug.ac.be/ftp/pub/cdrecord/alpha/win32/
konkretne bych zkusil:
http://openbsd.rug.ac.be/ftp/pub/cdrecord/alpha/win32/cdrtools-1.10-win32-bin.zip

A mas ty opravene image (respin)?

Da se i sehnat treba Adaptec Easy CD Creator na warezovych
serverech... :-)

Vaclav Dvorak       (Vaclav.Dvorak na EuroMISE.cz)
EuroMISE centrum    (http://www.euromise.cz)