sos - jak mam vypalit iso

Martin Hassman Martin.Hassman na vscht.cz
Úterý Květen 22 17:05:00 CEST 2001

> jsem zoufala, prave jsem se dostala na net, mam stazene obe iso noveho ceskeho redhatu, ale nevim,
> jak je spravne vypalit - muzu je samozejme vypalit jao soubor,  ale to asi nebude fungovat...
> Tohle jsou win2k a je tu Nero a Win On CD... oba programy odmitaji nacist soubor *.iso

Jo, mel jsem stejny problem :-)
Pres NERO to jde (ale prvni pokus mi zklamal - padlo na to jedno
CD:-(.
Je nutne to vypalit jako image, *.iso muzete klidne prejmenovat na
neroskou priponu (uz si ji nepamatuju).
Nero vam zobrazi par parametru - to je dulezite, kdyz tu bude neco
spatne - mate smulu. Mam dojem, ze vsechny parametry maji
zustat defaultni - dulezite je, ze nelogicky NESMI byt zaskrtnuto
RAW (kvuli tomu jsem prave prisel o jedno CD).

Martin Hassman