tisk v SuSE 7.1

Vaclav Dvorak Vaclav.Dvorak na euromise.cz
Středa Květen 23 09:57:47 CEST 2001

Mam SuSE 7.1, nainstalovany lprng a apsfilter a samozrejme
ghostscript (5.5). Kdyz se pokousim tisknout (i jako root), v logu
fronty se objevi hlaska "ioerror" od GhostScriptu (a samozrejme se
nic nevytiskne). Soudim, ze jsou asi nekde spatne nastavena prava
nebo neexistuje nejaky adresar, ale muzete me nasmerovat
konkretneji? Bohuzel GhostScript neni ve svych chybovych
hlaskach zrovna moc konkretni...

Mam treba misto lprng pouzit plp? Ten mi zase delal problemy v
predchozi verzi (SuSE 6.2), chtelo to casto zrestartovat demona,
aby sly tisky...

Anebo mam pouzit cups? Co to presne je - zrejme vic, nez jen
nahrada lpr, ze? apsfilter to ale nenahrazuje?

Coz me privadi k otazce, jestli muzu GhostScript 5.5 bez problemu
nahradit necim aktualnim? Proc ma i nejnovejsi SuSE i nejnovejsi
RedHat jeste verzi 5.5?

A proc nema SuSE nekde updatovane balicky, napr. xfree86?

Vaclav Dvorak       (Vaclav.Dvorak na EuroMISE.cz)
EuroMISE centrum    (http://www.euromise.cz)