Instalace RH na Compaq Prosignia 300

Stepan Cirkl stepan.cirkl na mssch.cz
Čtvrtek Květen 24 12:19:42 CEST 2001

> Do prvni vyzvy pri bootu napiste (viz BootPrompt-HOWTO):
>
> linux mem=64M
>
> Problem je v tom, ze BIOS hlasi nekorektne velikost nainstalovane pameti.
> Linuxove jadroo to nijak neoveruje a bere to jako fakt (ktery se da
> ovlivnit paramatrem).

Nastavit pamet pres lilo sem samozrejme zkousel. U RH 7.1 a expert vetvi. Coz
mi zatuhavalo. Dnes sem  konecne sledoval cely boot a videl sem hlasku, VFS
kernel.... ze nemuze najit root FS. Zkousel sem vetve linux mem=64M a expert
mem=64M.  U RH6.1 mi linux mem=64M proslo. Nevite jak to u RH7.1 resit? (mam
EN) V instalacnim procesu se prilis nevyznam.

dekuji