ako skompresovat 2mb/s ?

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Středa Květen 23 10:09:15 CEST 2001

Zdravim.
Chcem sa spytat ci niekto neskusal spravit napr. medzi
napr. linux-routrami nejaky tunel, ktory by sa nejako super kompresoval.
Ide mi o to, ze je 2mb/s linka, ktora je zahltena a rad by som cez nu
tlacil viac a viac :-))

Cize nieco ako:
router(mozno linux)-----------2mb/s- -----------router(mozno linux)
                   --------kompresovany tunel---

Uz som pocul o pokuse spravit SSH tunel a ten nejako kompresovat.
Najelpsie by bolo kebyze sa interfejs cez ktory ide trafic von tvaril ako
nejaky vpn0, ktory by uz bol kompresovany. A tym vsetok traffic by sa
kompresoval napr. gzipom alebo bz2. Len neviem ci sa to da spravit a ak
ano, ake masiny treba na to , aby dokazali stlacit 2mb linku.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2