ako skompresovat 2mb/s ?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Květen 23 11:22:12 CEST 2001

On Wed, 23 May 2001, Jan Satko wrote:

> Cize nieco ako:
> router(mozno linux)-----------2mb/s- -----------router(mozno linux)
>                    --------kompresovany tunel---
>
> Uz som pocul o pokuse spravit SSH tunel a ten nejako kompresovat.
> Najelpsie by bolo kebyze sa interfejs cez ktory ide trafic von tvaril ako
> nejaky vpn0, ktory by uz bol kompresovany. A tym vsetok traffic by sa
> kompresoval napr. gzipom alebo bz2. Len neviem ci sa to da spravit a ak
> ano, ake masiny treba na to , aby dokazali stlacit 2mb linku.

Jen postreh - prenasim backup pres ssh (nejrychlejsi algoritmus blowfish,
kompresi nemam zakaznou - tedy doufam ze se dela ..) a odhaduju rychlost
prenosu asi nasledujicne -

      PIII-700 - 2.5-3 MB/sec
      PII-260    1-1.5 MB/sec
      486/120    300-500 kB/sec

fakt je ze kdyby se nedelalo sifrovani ale jen komprese, tak by to mozna
vypadalo jinak ...