Preklad jadra

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Středa Květen 23 10:42:41 CEST 2001

> Hm... Ja jsem to zkousel podle vaseho navodu, bohuzel se mi nepodarilo 2.4.4
> jadro
> zprovoznit ani za boha... Vzdy se pri kompilaci objevili nejake chyby,

Jake chyby? Nemate tu masinu kapanek nestabilni? To nektere pri kompilaci
jadra delaji. Nepomuze zkusit pokracovat v kompilaci pomoci make ?

> [...]
> myslim, ze je to Etherlink XL)... :o(((
> Jsem z toho tak trochu nestastny (pac to na Pentiu-90 s 32MB pameti trva
> silene dlouho)...
>
> BTW Otazkou je, zda-li muzu kompilovat jadro na jinem stroji? Jako ze bych
> doma
> vyuzil vykon sveho dvouprocesoroveho milacka (bohuzel zatim jedouciho na
> jednom
> procesoru - pri bootu do SMP to vytuhne na nejakem APIC zarizeni, podle
> napovedy
> mam pouzit parametr kernelu "noapic"... Blba otazka, ale ten mam dat jako

Bud to dejte na radku do lila jako parametr k tomu co bootujete (napriklad:
LILO: linux noapic
), nebo pouzijte v lilo.conf prikaz tusim 'append'. Viz man lilo.conf

> pro kompilovani jadra pro Pentia, na kterych tady v praci jede dns a
> proxy... Jde to?

Ano. Musite mu ovsem v menuconfigu zadat spravne typ procesoru.

> Diky za pomoc (pripadne kameny hazejte do /dev/null).

:)

--
Petr Tomasek, http://www.etf.cuni.cz/~tomasek/