Preklad jadra

Bukovansky na atcomp.cz Bukovansky na atcomp.cz
Středa Květen 23 10:20:19 CEST 2001

> Hm. Asi nejlepsi bude, kdyz to zacnete prekladat. Tak tomu snadno
> porozumite (vsichni jsme to tak podobne delali).
>
> BTW: proc nepouzijete genericke jadro z distribuce? Pokud Vam
> v nem neco
>      chybi, je jednodussi pouzit originalni .config a udelat
> jen upravy,
>      viz: http://www.linux.cz/redhat-cz/#FAQ

Hm... Ja jsem to zkousel podle vaseho navodu, bohuzel se mi nepodarilo 2.4.4
jadro
zprovoznit ani za boha... Vzdy se pri kompilaci objevili nejake chyby,
popripadne JEDNOU
po uspesnem zkompilovani jadra, mi treba pri bootu nenajela sitovka (3com
59x -
myslim, ze je to Etherlink XL)... :o(((
Jsem z toho tak trochu nestastny (pac to na Pentiu-90 s 32MB pameti trva
silene dlouho)...

BTW Otazkou je, zda-li muzu kompilovat jadro na jinem stroji? Jako ze bych
doma
vyuzil vykon sveho dvouprocesoroveho milacka (bohuzel zatim jedouciho na
jednom
procesoru - pri bootu do SMP to vytuhne na nejakem APIC zarizeni, podle
napovedy
mam pouzit parametr kernelu "noapic"... Blba otazka, ale ten mam dat jako
kam?)
pro kompilovani jadra pro Pentia, na kterych tady v praci jede dns a
proxy... Jde to?

Diky za pomoc (pripadne kameny hazejte do /dev/null).

S pozdravem

Richard Bukovansky