Antialiasing a karta ATI, ceska klavesnice ve WINE

Ivo Weigel Ivo.Weigel na centrum.cz
Středa Květen 23 12:37:52 CEST 2001

Dobry den.
Mel bych 2 dotazy:
1. Po instalaci XFree86-4.0.3, qt-2.3.0 a KDE2.1.0 jsem se
tesil na
antialiasing, ale xdpyinfo mi vubec nevyhodilo RENDER. V
/etc/sysconfig/hwconf
mam ke graficke karte informace:
driver: Card:ATI Mach64
desc: "ATI|Rage XL AGP"
Opravdu tato karta nepodporuje HW vyhlazovani fontu nebo
jsem udelal nekde
chybu?
Jsem timto odsouzen firmou ATI k vecnemu koukani na zubate
fonty nebo existuje
nejake reseni?

2. Je mozne rozchodit ceskou klavesnici pod emulatorem WINE?
Pri spousteni
aplikaci mi to hlasilo neco v tom smyslu, ze ma klavesnice
nebyla nadefinovana a
ze si ji mam nadefinovat v souboru keyboard.c (nebo tak
nejak). Neudelal uz
nekdo tuto praci? Nejlepsi by bylo, kdyby tato klavesnice uz
byla zakompilovana
do nejake binarky. V budoucnu budu asi potrebovat rozchodit
M$ Word a bez
funkcni klavesnice by mi to asi k nicemu nebylo.
Kdesi jsem cetl, ze WINE pouziva UNICODE sadu znaku a za by
mel korektne
zobrazovat ceske znaky. Zobrazuje jen nektere. Da se tim
teke neco delat?

Dik Ivos.