Antialiasing a karta ATI, ceska klavesnice ve WINE

David Luka?tík david.lukastik na svkuh.cz
Středa Květen 23 17:53:28 CEST 2001

Dne st 23. kvetna 2001 12:37 jste napsal(a):
> Dobry den.
> Mel bych 2 dotazy:
> 1. Po instalaci XFree86-4.0.3, qt-2.3.0 a KDE2.1.0 jsem se
> tesil na
> antialiasing, ale xdpyinfo mi vubec nevyhodilo RENDER. V
> /etc/sysconfig/hwconf
> mam ke graficke karte informace:
> driver: Card:ATI Mach64
> desc: "ATI|Rage XL AGP"
> Opravdu tato karta nepodporuje HW vyhlazovani fontu nebo
> jsem udelal nekde
> chybu?
> Jsem timto odsouzen firmou ATI k vecnemu koukani na zubate
> [...]

Co jsem si vsiml, tak AntiAliasing pro Mach64 by mel fungovat v prichazejicim
XFree86-4.1.0, ktera by mela podle prohlaseni vyjit koncem kvetna. Soudim
podle mailing-listu na Xfree86.org.

Jedna zminka o AntiAliasingu ve verzi 4.0.3 pro Mach64 sice je, ale pouze na
jednom miste, pokud jsem si to nespletl s dokumentaci ktera je k CVS. Proto
jsem to taky zkousel, ale nechodilo. Budeme muset pockat na 4.1.0 nebo
stahnout a zkompilovat zdrojaky z CVS.

David Lukastik