Mapovani klaves

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Květen 23 13:46:50 CEST 2001

On 23/05/2001, Faltynek Pavel wrote:

> 1) Jak přimět bash, aby akceptoval HOME a END?. Zdá se mi, že v 6.2
> mně to šlo bez problémů, teď mám 7.1 a nejde to, píše to po stisku
> tildu ~. Při editaci dlouhého příkazu je nepříjemné používat
> ctrl-zkratky nebo šipky... Navíc ctrl-zkratky neznám a těžko se mi
> pamatují.

Pro pripad, ze byste si je chtel zapamatovat, je to Ctrl+A a Ctrl+E :)

Jinak viz http://www.root.cz/clanek.phtml?id=488

Opet viz http://www.root.cz/clanek.phtml?id=488 nebo
http://www.root.cz/clanek.phtml?id=294

> 3) Jak provést bod 2 v Xech?

Viz diskuze pod druhym zminenym clankem.

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka