Preklad jadra

Bukovansky na atcomp.cz Bukovansky na atcomp.cz
Středa Květen 23 13:54:16 CEST 2001

> nepodarilo 2.4.4
> nejake chyby,
>
> Jake chyby? Nemate tu masinu kapanek nestabilni?

Nerek bych...
Pred tim na tom jely W95 naprosto stabilne... A RH71US, ktery je na tom
tedkom taky... Je ale momentalne bez zateze, takze jak se to bude chovat
se zatezi to jeste nevim...

Jestli my s tim nekdo muze pomoci, tak mu muzu zaslat soubor s chybami,
ktere mi to hazi...

> To nektere
> pri kompilaci
> jadra delaji. Nepomuze zkusit pokracovat v kompilaci pomoci make ?

> Bud to dejte na radku do lila jako parametr k tomu co
> bootujete (napriklad:
> LILO: linux noapic
> ), nebo pouzijte v lilo.conf prikaz tusim 'append'. Viz man lilo.conf

Aha to bude ono...

DIKY!!!

> Ano. Musite mu ovsem v menuconfigu zadat spravne typ procesoru.

To je samozrejmost...

S pozdravem

Richard Bukovansky