beginner: VPN

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Čtvrtek Květen 24 09:58:11 CEST 2001

Na tunel mezi dvěma sítěmi používám VTun - http://vtun.sourceforge.net/
Jednoduše se konfiguruje a je určen právě k propojení dvou sítí tunelem
přes Internet. A je docela prťavý. Jen nevím, zda je i pro jádra 2.0...

Co se VPN a tedy PPTP se patrně neobejdete bez patchování jádra a
ipfwadm, neboť je třeba naučit je protokolu GRE. (Nedávno jsem podobný
problém řešil též, ale do patchování jádra se mi nechtělo...)

Slávek.