RH7.1 - nelze kompilovat moduly pro 2.4.2

Čtvrtek Květen 24 21:13:10 CEST 2001

On Thu, 24 May 2001, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Ja jsem psal, ze jedine co jsem nezkusil bylo make mrproper (a vcera
> jsem uspesne rozjel 2.4.4., takze uz to nepotrebuju). Chci se zeptat,
> proc (a z teto odpovedi jsem to skutecne nepochopil) nejde:
> rpm -e kernel-source
> rpm -i kernel-source

Po tomhle vam tam prave vsechno, co je tam navic (proti balicku, takze
dalsi smeti), zustane.

> cd /usr/src/linux-2.4
> make clean
> make xconfig
> make dep
> make bzImage
> make modules
>
> Chapu, ze kernel-source obsahuje nejake smeti, ja mel za to (a v
> dokumentaci to tak byvalo popsane), ze prave make clean uklidi a dela se
> proto, aby clovek mel jistoti, ze se vse znovu radne zkompiluje podle

To jsou jednoducha pravidla pro kompilaci jadra. Proc to je tak a ne
jinak, je otazka toho, jak je delany Makefile. A ten je delany tak, aby se
pouzival zpusobem, ktery je uveden vyse.

--
                        Milan Kerslager