Postovni program

Ondřej Surý sury.ondrej na globe.cz
Čtvrtek Květen 24 14:03:00 CEST 2001

Jan Marek <jmarek na jcu.cz> writes:

> Dobry den,

> kdyz slevite v prvni podmince, tak vse ostatni umi mutt ;-))) Ja
> jsem na nej presel z Netscapu taky, ackoliv jsem jeste uvazoval o
> pine... Jsem nadmiru spokojen a vrele doporucuju... Jeho
> konfiguracni moznosti jsou uzasny... Sice jsem si ho konfiguroval
> asi tak tyden (samozrejme postupne), ale stoji to za to.

Jako zaryty emacsista si musim taky prihrat polivcicku ;-), Emacs+Gnus
(Myslim tim samozrejme GNU Emacs, to je tak jedina vira prava, XEmacs jsou
odpadlici ;-), je samozrejme to nejlepsi, co ve svete emailovy klientu je k
dostani ;-).  Rozhrani je jak v Xwin, tak na konzoli.  A umi toho i mnohem
vic.

--
Ondřej Surý <sury.ondrej na globe.cz>    Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420235365000   Fax: +420235365009         Pláničkova 1, 162 00 Praha 6