Postovni program

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Sobota Květen 26 12:55:55 CEST 2001

   From: sury.ondrej na globe.cz (Ondřej Surý)
   Date: 24 May 2001 14:03:00 +0200

Zdravím,

   > Jako zaryty emacsista si musim taky prihrat polivcicku ;-), Emacs+Gnus
   > (Myslim tim samozrejme GNU Emacs, to je tak jedina vira prava, XEmacs jsou
   > odpadlici ;-), je samozrejme to nejlepsi, co ve svete emailovy klientu je k
   > dostani ;-).  Rozhrani je jak v Xwin, tak na konzoli.  A umi toho i mnohem
   > vic.

taky jsem se chtěl přidat, ale GNU Emacs zatím nesplňuje podmínku GTK
knihovny. Proto se sice i jako ultra-Emacsista musím snížit k následující
odpovědi:

XEmacs s podporou GTK a Gnus.

Nicméně si neodpustím následující: proč se omezovat GUI knihovnou?
Podstatně lepší odpověď by pak mohla znít: GNU Emacs + Gnus :-)
--
Pavel Janík

# Basic IBM dingbats, some of which will never have a purpose clear
# to mankind
                  -- 2.4.0 drivers/char/cp437.uni