Links po prihlaseni

mgr Jan Obdrzalek obdrzalek na zoom-int.cz
Čtvrtek Květen 24 19:21:21 CEST 2001

On 24.05.2001 17:07, you wrote:
> zdravim,
>
> mne to pripada ako obmedzujuce sa chovanie roota :)
> nechapem naco je niekomu shell konto, ked z neho spusti
> len lynx, take by som nechcel. zazil som shell konto len
> na postu a to malo aspon svoj zmysel, ale preco na lynx?

Me se to napriklad bude take hodit. Chci udelat pro sve
kamarady hru, kde je necham "jako" "hackovat" proti
virtualnimu Matrixu (hrajem RPG Shadowrun), ktery napisu v
PHP a ktery bude komunikovat POUZE pomoci voleb na
obrazovce - links, nebo jiny prohlizec je tedy velice
prihodne reseni

Jina mozna aplikace je informacni system - webova sita na
lokalu a jedina povolena uzivatelska akce je prohlizet ....

BTW: Pikachu ma mit ocas LOMENY ;-)

--
Zdravi
    mgr Jan Obdrzalek