Links po prihlaseni

Loomy the Mysh loomy na student.ucm.sk
Čtvrtek Květen 24 18:20:27 CEST 2001

.-= Ked sa pisal datum Thu, May 24, 2001 at 07:21:21PM +0200, mgr Jan Obdrzalek napisal -=:

| Me se to napriklad bude take hodit. Chci udelat pro sve
| kamarady hru, kde je necham "jako" "hackovat" proti
| virtualnimu Matrixu (hrajem RPG Shadowrun), ktery napisu v
| PHP a ktery bude komunikovat POUZE pomoci voleb na
| obrazovce - links, nebo jiny prohlizec je tedy velice
| prihodne reseni

no, ako zabavka, to nevidim cierne, ale ja sa na to pozeram ocami toho
studenta, ktory bude obmedzeny, takze asi preto som napisal to co som
napisal

| Jina mozna aplikace je informacni system - webova sita na
| lokalu a jedina povolena uzivatelska akce je prohlizet ....

no ved prave to je divne, prezerat si web z lynxu? kto by to robil?
ak si ho chce niekto prezriet tak si ho prezrie aj z obrazkami :)
tu islo o to blokovat studentov, pre nejaky neznamy dovod :P

| BTW: Pikachu ma mit ocas LOMENY ;-)
moc to pozeras :)